10 tips til en effektiv hjemmeside
Hvordan sikrer du, at din hjemmeside er effektiv? Det giver vi dig svaret på i dette afsnit af Aveo Talks, hvor du får 10 konkrete tips til at optimere din hjemmeside for at sikre, at den fremstår overskuelig, skaber konverteringer og er relevant for din målgruppe.
Vi kommer bl.a. ind på, hvordan du sikrer, at dit design er intuitivt, opbygningen af dine landingssider og formularer, som øger din konverteringsrate.
- Webshop
Kategori:
- Hjemmeside
- Tekstforfatning
- Grafik og Logo













Webbureau med over 4.000 tilfredse kunder
Gennem de seneste 6 år har vi hjulpet mere end 4.000 tilfredse kunder. Skal du være en af dem?
Bag alle vores løsninger, står vores skarpe team af mere end 50 specialister. Hvad der er fælles for dem, er, at de alle brænder for at skabe en løsning, som er unikt tilpasset til dine behov og ønsker. For vi tror på, at det er opskriften på online succes.
Du kan se et udpluk af de forretningsdrivende, vi har hjulpet ved at klikke på knappen herunder.
Professionel hjemmeside lavet til at få flere henvendelser
Hos Aveo designer vi ikke kun hjemmesider. Vi er også et marketingbureau. Derfor har vi sans for langt mere end webdesign, for vi ved godt, at det i sidste ende handler om at skabe omsætning i din forretning. En professionel hjemmeside kan være nok så flot og, men det er ikke meget værd, hvis den ikke har nogen besøgende. Derfor har vi altid forretningsperspektivet i fokus, når vi designer nye hjemmesider for vores kunder.
Det betyder, at udgangspunktet for en ny professionel hjemmeside er, at den skal give dig flere kundehenvendelser og dermed et øget salg. Det sikrer vi gennem et professionelt layout, hvor de helt rigtige knapper og kontaktformularer gør, at dine potentielle kunder slet ikke kan lade være med at henvende sig.
For at få succes er du dog også afhængig af, at der kommer besøgende ind på din hjemmeside. Derfor tilbyder vi også skræddersyede marketingløsninger. Her vurderer vores specialister, hvem der er din mest oplagte målgruppe, og hvordan vi bedst får din virksomheds budskab ud til lige netop dem.
Du kan allerede nu få en pris ved at udfylde vores prisberegner. Ellers er du også meget velkommen til at kontakte os for en uddybende dialog ved at klikke herunder.
Hvordan bliver din hjemmeside salgs-optimeret?
Call to action er kort sagt det, som fortæller dine kunder, hvordan de får fat i det, du sælger. Det er ofte en køb-knap, et link til en bestillingsside eller en sætning som “Ring til os på tlf. 70 40 40 50 for at høre mere”. Det er vigtigt, at der er tydelig call to action flere steder på din hjemmeside, så dine kunder altid bliver ledt hen imod det, du sælger.
At din nye hjemmeside er responsiv, betyder at den tilpasser sig til, om dine kunder besøger den fra deres computer, tablet eller telefon. Flere og flere bruger i dag deres tablet eller telefon, så det er ikke længere nok, at din hjemmeside fungerer fra computeren.
Mange forbinder pop-ups med noget generende, som forstyrrer, når man besøger en hjemmeside. Men hvis pop-ups bruges rigtigt, kan det være en effektiv måde at få flere til fx at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Der er et væld af muligheder, som sørger for, at dine pop-ups ikke bliver generende.
Det er vigtigt, at din nye hjemmeside opfylder alle retningslinjer, så den rangerer højt på Google. Ellers er det svært for nye kunder at finde din virksomhed.
Der findes et utal af hjemmesider og virksomheder på nettet, og desværre er alle ikke lige troværdige. Derfor er det vigtigt, at din hjemmeside giver et godt og professionelt indtryk, så snart kunden klikker sig ind på den.
Mød din designer
Det handler om at gøre det nemt for dine kunder
Vi sørger for, at hver eneste detalje er gennemtænkt, så du får flere henvendelser eller køb på din side. Hvis din side ikke er konverteringsoptimeret kan du risikere, at kunder der ellers er klar NU simpelthen ikke kan finde ud af, hvad de skal gøre for at købe eller henvende sig. Det kan være du er kommet rigtig godt op på SEO eller noget annoncering, men simpelthen ikke får konverteringer eller ordre på dit website.
Konverteringsoptimering er derfor særlig relevant for dig, der har en eksisterende hjemmeside eller webshop, men som oplever et skuffende antal henvendelser eller køb.
Her tilbyder vi at gennemgå din side og optimere den, så der er øget fokus på at besvare de spørgsmål og indvendinger, som afholder dine kunder fra at købe.
Få et prisestimat på 2 minutter
Hvilken type løsning leder du efter?
Vælg herunder...
Hjemmeside
Webshop
Marketing
- ?
Udfyld formularen og få dit prisestimat
Dit prisestimat
Løsningen er vurderet til:
10.000 DKK
Vi har sendt et prisestimat til din mail, så ring endelig til vores rådgivere, og tag en snak om din pris.
Særligt tilbud
Hvis du bruger koden herunder inden den udløber kan du få 10% rabat.
9.000 DKK
Rabatkode:
TM87
Rabatkoden gælder til og med... d. 15/9/2022
Ny Prisberegner - hjemmeside
"*" indicates required fields
Ny Prisberegner - webshop
"*" indicates required fields
Ny Prisberegner - markedsføring
"*" indicates required fields