Hent vores e-bog

Din miniguide til en professionel hjemmeside

Vi har sagt det før, og vi siger det gerne igen: En professionel hjemmeside bør simpelthen være din højeste prioritet. Din hjemmeside er dit online visitkort. Det er her dine potentielle kunder finder dig. Det er her, de vurderer, om din virksomhed er den rette til at give dem det, de søger.
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Hvad indeholder guiden?

Der er en række af forskellige ting, som du bør have tjek på, når du giver dig i kast med at se på din hjemmeside og dens professionelle udtryk. E-bogen her har til formål at guide dig sikkert igennem de mange punkter og valg, som er relevante på vejen mod en professionel og troværdig hjemmeside. Punkterne inkluderer blandt andet:

Et kig på guiden

Der er en hel vifte af ting, du kan arbejde med, når du gerne vil give din hjemmeside et professionelt udtryk. Men da det kan virke en kende uoverskueligt at kigge på dem alle sammen på en gang, har vi e-bogen her samlet de mest grundlæggende og relevante punkter til dig. De punkter du bør starte med, og som uden tvivl vil gøre en kæmpe forskel for din hjemmeside. Her får du kort uddybet et par af punkterne.
Dit domænenavn er det, dine potentielle kunder skal skrive i deres browser, hvis de vil direkte ind på din hjemmeside. Det er altså det første, de vil blive eksponeret for. Derfor er det også meget vigtigt, at dit domænenavn har relation til dit virksomhedsnavn, da et uigennemskueligt domænenavn kan nedbringe troværdigheden markant.
Din hjemmeside er dit online visitkort, og derfor skal den stå helt skarpt. Det er i høj grad ved design og layout, at magien sker. Det er der, at der kan skrues gevaldigt op for troværdigheden og professionalismen.
Det her punkt har stor betydning for, hvor overskuelig din hjemmeside er. Hvis den er helt fyldt op med forvirrende menupunkter og ulogiske undersider, så øges risikoen for, at dine potentielle kunder giver op og simpelthen forlader din side. Hold dig derfor til det relevante og nødvendige.
Der er ikke noget, som kan udstråle mangel på professionalisme som et utydeligt, sløret og dårligt komponeret billede. Gør derfor dig selv en tjeneste og brug lidt krudt på, at få taget nogle gode billeder.
Din hjemmeside skal være hurtig, ellers så smutter de besøgende igen. Selvom internetserveren selvfølgelig også spiller en rolle her, så gør dit valg af hjemmesideudbyder i høj grad også.

Få en hjemmeside, der bare spiller

E-bogen her har til formål at guide dig på vejen mod en professionel hjemmeside. Det gør den ved at gennemgå nogle af de vigtigste punkter, du bør tage højde for, når du giver dig i kast med processen. Vi har med vilje holdt e-bogen i en miniudgave for at gøre den mere overskuelig.
I vores øjne er det vigtigste, at e-bogen kan vise dig, hvordan din hjemmeside får et lige så professionelt udtryk, som den virksomhed, du driver. Så du kan få en masse kunder i huset.

Skal du have en troværdig og professionel hjemmeside?

Du synes måske, at det virker lidt uoverskueligt og måske endda unødvendigt, at gå i gang med at give din hjemmeside et mere professionelt udtryk. Men faktum er bare, at det er ekstremt vigtigt. En professionel hjemmeside udstråler troværdighed, og troværdighed øger chancen for, at kunderne vælger dig. Så hvad end du har brug for nogle få rettelser eller måske en helt ny hjemmeside, så bør du som erhvervsdrivende kaste dig ud i det.
Et andet punkt der også er værd at tage med i dine overvejelser, er markedsføringen af din professionelle hjemmeside. For hvis ikke du markedsfører din hjemmeside, hvordan skal kunderne så finde den? Og det gælder for hjemmesider lige så vel, som det gælder for webshops.

Se også...