Seneste nyt fra os

Hej! Lang tid siden 🙂

Det er ikke så tit, at vi giver et indblik i hvad vi internt går og arbejder med i forretningen. Det er nu ikke fordi vi ikke vil. Det er mere fordi, at vi har super travlt. Det er lidt en skam, for det er super spændende ting!

Nye og større lokaler

Den 1. november 2017 flyttede vi i større lokaler. Vi har fået vores egen etage på kontorfællesskabet Workspace i Aarhus bestående af omtrent 180 m2. Valget af de større lokaler skyldes en forøgelse af vores medarbejderstab, at få “vores eget”, mere plads, rum til de enkelte funktionsområder, plads til at kunne vækste yderligere samt et mere professionelt setup.

Flere ansatte

Vi er pt. 12 ansatte. Forøgelsen af medarbejderstaben skyldes en øget kundetilgang og dermed mere at lave, at vi ønsker at dække bredere i vores ydelser samt så vi får flere ressourcer til vores interne aktiviter.

Vi har blandt andet ansat inden for online marketing, da vi i højere grad satser på at kunne hjælpe vores kunder på dette område. Foruden flere ressourcer til at hjælpe vores kunder bliver der også investeret i vores egne aktiviteter. Vi ønsker nemlig at vækste og til dette skal vi bruge dygtige hoveder.

Nyt logo og ny hjemmeside

Vi har udarbejdet et nyt logo. Vi savnede i høj grad en illustration, der brandede os uden vores lange navn “ErhvervsHjemmesider.dk”. Til dette har vi lavet cirklen (dot), med bogstaverne E og H lagt sammen. Vi har desuden ændret vores farve til en mere mørkere blå. En mere “erhvervs-blå”.

Foruden logoet har vi udarbejdet vores nye hjemmeside, der i højere grad viser, hvilken virksomhed vi er anno 2018. Desuden er den teknisk bedre udarbejdet end vores gamle. Der er ingen tvivl om, at vi som webbureau bliver nødt til, at være helt med på beatet når det gælder hjemmesider.

Full-service samarbejdspartner

Vi har gennemgået en større transformation, hvor vi i højere grad er blevet vores kunders faste samarbejdspartner inden for den online verden. Vi laver med andre ord meget mere end “bare” hjemmesider. Vi tager en aktiv part i, at hjælpe vores kunders forretning med at få online succes på nettet igennem vores kompetencer. Der er taget flere skridt i retningen, for at blive dette fullservice web- og marketingbureau. Blandet andet har udvidelsen af vores medarbejderstab gjort, at vi har fået dygtige medarbejdere på teamet, som kan dække de enkelte kompetencer. Desuden har vi internt øget vores fokus på ydelsen og fortælle værdien af et bruge én partner til den samlede løsning.

Hvad skal der ske i 2018?

I løbet af det kommende år ønsker vi, at få en større kundetilgang. Vi ønsker, at udarbejde endnu flere hjemmesider og webshops men i lige så høj grad, at finde nye spændende forretninger og kunder at løbende samarbejde med. Vi ønsker, at blive bedre til at give full-service ydelsen således, at vi hjælper vores kunder på alle deres online aktiviter. Vi ønsker i højere grad at tilføje “marketing” til vores ydelser.

Samuel Glaes
Partner | CEO
sg@aveo.dk 70 40 40 50
Sidst opdateret:
05 / 10 / 2023
Hjemmeside