Bliv valgt af kunderne med social proof
Varighed: 6 min.
Afspil video
Indhold i videoen
- Metode 1: Mængde af kunder
- Metode 2: Kvalitet
- Metode 3: Ekspertise
- Metode 4: Brancheforeninger og samarbejder
- Metode 5: Sikkerhedscertificeringer
- Metode 6: Hæder
- Metode 7: Forhandler af velkendte brands
- Metode 8: Regnskabstal
- Metode 9: Omtale på eksterne medier
Bliv valgt af kunderne med social proof
Social proof (som på dansk kaldes blåstempling), kommer fra adfærdspsykologien og står for ”socialt bevis”. Med andre ord betyder det, at vi mennesker har større tilbøjelighed til at udføre en handling, hvis vi ser, at andre gør det samme. Du kender det helt sikkert fra dig selv.
Gennem 9 konkrete metoder gør vi dig meget klogere på, hvordan du kan skabe en social proof-effekt i din forretning. Naturligvis så kunderne får lyst til at vælge dig – fremfor konkurrenterne.