Aveo ApS er fusioneret med Auxo ApS og CVR-nr er ændret til 34877939. Der sker ingen ændring med eksisterende aftaler

Whistleblower Legal

Whistleblower Legal får en stærk digital tilstedeværelse

Aveo stod for:

Firmanavn:

Whistleblower Legal

Kontaktperson:

Anna-Louise Andersen

Lokation:

Aarhus

Størrelse:

1 medarbejder

Service/produkt:

Juridisk rådgivning til virksomheder samt whistleblowerordninger

Hjemmeside:

Hvem er Whistleblower Legal?

Whistleblower Legal, grundlagt af tidligere advokat Anna-Louise Bolther Andersen, tilbyder en uafhængig løsning inden for whistleblowerordninger. Efter mange år i et større advokatfirma ønskede Anna-Louise at tilbyde virksomheder gennemsigtighed og tryghed i håndteringen af indberetninger. Hendes mission var at skabe en 100 % uafhængig løsning, der fjernede enhver tvivl om interessekonflikter.
Anna-Louise bemærkede et behov for uafhængighed, da virksomheder ofte udtrykte bekymring for, at advokater kunne have interesse i at gøre indberetninger større end højst nødvendigt. Derfor blev Whistleblower Legal grundlagt for at tilbyde virksomheder en transparent og uafhængig løsning. I dag hjælper de derfor virksomheder med at etablere og varetage deres whistleblowerordning.

Ny hjemmeside med fokus på brugervenlighed og visuel identitet

Whistleblower Legal henvendte sig til Aveo med en ambitiøs opgave: at udvikle en hjemmeside, der ikke kun informerede, men også engagerede og tiltrak nye kunder. Fokus var på at skabe en brugervenlig platform med en klar visuel identitet. Der skulle ikke være alt for mange sider på hjemmesiden – det skulle være enkelt og lige til at gå til for de besøgende.
Da Whistleblower Legal var en helt ny virksomhed, var den visuelle og unikke identitet vigtig. Den skulle skille sig ud og skabe troværdighed.

En hjemmeside som forudsætning for marketing

Aveo tog udfordringen op med professionalisme og øje for den kreative del af løsningen. Den unikke, visuelle identitet blev implementeret med respekt for virksomhedens professionalisme. Med løbende feedback og sparring undervejs tog hjemmesiden form, og der blev taget højde for de indledende ønsker. Løsningen blev derfor en hjemmeside, som Whistleblower Legal i dag er rigtig tilfredse med.
”Jeg er blevet meget glad for hjemmesiden. Den har fået rigtig meget ros fra mange af vores kunder, som er inden for æstetikken (…), og de er særligt glade for den.”
– Anna-Louise Bolther Andersen, ejer og stifter af Whistleblower Legal
Den færdige hjemmeside og den gode proces lagde et stærkt fundament for et videre marketingsamarbejde. Det store fokus for den nye hjemmeside var at skabe opmærksomhed om Whistleblower Legal, og derfor virkede det som et naturligt skridt at føre den vision over i marketing. Med en stærk indsats på hhv. Google Ads, e-mail marketing og annoncering på de sociale medier blev opgaven at skabe opmærksomhed og nye kunder.
”Vi havde haft et rigtig godt forløb (…) ift. at få lavet vores hjemmeside, og så syntes jeg bare, at kemien var der, og det faldt bare meget naturligt at fortsætte et samarbejde på marketingsafdelingen også.”
– Anna-Louise Bolther Andersen, ejer og stifter af Whistleblower Legal

En stærk online tilstedeværelse med samlet indsats

Resultatet var en hjemmeside, der levede op til de forventninger, Whistleblower Legal havde, da de indledte samarbejdet. Hjemmesiden udstråler en unik visuel identitel, og det brugervenlige layout gør det nemt at finde det, man skal bruge og fastholde besøgende på hjemmesiden.
Aveo styrkede ikke kun Whistleblower Legals online tilstedeværelse, men også deres marketingindsats. Samarbejdet blev udvidet med en marketingindsats inkl. Google Ads og annoncering på sociale medier, som har til formål at skabe opmærksomhed og lede potentielle kunder til hjemmesiden.
”Vi har kunnet mærke, at der er kommet rigtig meget flow ind på vores hjemmeside. Der er kommet rigtig mange brugere ind på den – både via Google-delen og LinkedIn-delen.”
– Anna-Louise Bolther Andersen, ejer og stifter af Whistleblower Legal
Udbyttet af marketingsamarbejdet var en markant forbedret online tilstedeværelse og øget synlighed for Whistleblower Legal. Indsatsen på sociale medier og via Google Ads bidrog til en stigning i antallet af besøgende på hjemmesiden. Det skabte ikke kun opmærksomhed omkring virksomheden, men også værdifulde leads.
”Vi er rigtig glade for at være kunder ved Aveo. Det er et rigtig godt samarbejde, og de griber hurtigt de bolde, vi kaster efter dem, og tingene går bare stærkt, så vi føler, at vi bliver taget rigtig godt hånd om.”
– Anna-Louise Bolther Andersen, ejer og stifter af Whistleblower Legal

Det grafiske resultat

”Vi er rigtig glade for at være kunder ved Aveo. Det er et rigtig godt samarbejde, og de griber hurtigt de bolde, vi kaster efter dem, og tingene går bare stærkt, så vi føler, at vi bliver taget rigtig godt hånd om.”

– Anna-Louise Bolther Andersen, ejer og stifter af Whistleblower Legal