Resultatet var en hjemmeside, der levede op til de forventninger, Whistleblower Legal havde, da de indledte samarbejdet. Hjemmesiden udstråler en unik visuel identitel, og det brugervenlige layout gør det nemt at finde det, man skal bruge og fastholde besøgende på hjemmesiden.
Aveo styrkede ikke kun Whistleblower Legals online tilstedeværelse, men også deres marketingindsats. Samarbejdet blev udvidet med en marketingindsats inkl. Google Ads og annoncering på sociale medier, som har til formål at skabe opmærksomhed og lede potentielle kunder til hjemmesiden.
”Vi har kunnet mærke, at der er kommet rigtig meget flow ind på vores hjemmeside. Der er kommet rigtig mange brugere ind på den – både via Google-delen og LinkedIn-delen.”
– Anna-Louise Bolther Andersen, ejer og stifter af Whistleblower Legal
Udbyttet af marketingsamarbejdet var en markant forbedret online tilstedeværelse og øget synlighed for Whistleblower Legal. Indsatsen på sociale medier og via Google Ads bidrog til en stigning i antallet af besøgende på hjemmesiden. Det skabte ikke kun opmærksomhed omkring virksomheden, men også værdifulde leads.
”Vi er rigtig glade for at være kunder ved Aveo. Det er et rigtig godt samarbejde, og de griber hurtigt de bolde, vi kaster efter dem, og tingene går bare stærkt, så vi føler, at vi bliver taget rigtig godt hånd om.”
– Anna-Louise Bolther Andersen, ejer og stifter af Whistleblower Legal