Få flere henvendelser med LinkedIn-annoncering

Få et prisestimat på 2 minutter!

"(Påkrævet)" indikerer påkrævede felter

Hvilken type virksomhed er I?
Hvad skal du bruge marketing til?
Hvor stor er din virksomhed?
Antal ansatte
Hvad er formålet med din marketingindsats?
Hvad vil du have ud af markedsføringen?
Hvor skal din virksomhed være synlig online?
Hvilke markedsføringskanaler ønsker du at fokusere på?
Ønsker du at benytte e-mail marketing?
Vælg herunder...
Ønsker du også en ny hjemmeside/webshop?
Vælg herunder...
Hvornår skal din nye markedsføring være kørende?
Hvad er din deadline?
Hidden
Hidden
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Gå tilbage
1
2
3
4
5
6
7
Få din pris

Dit prisestimat

Løsningen er vurderet til:

13.900 DKK

Vi har sendt et prisestimat til din mail, så ring endelig til vores rådgivere, og tag en snak om din pris.

Klar til at starte?

Brug koden herunder inden den udløber og få 20% rabat.

12.510 DKK

Rabatkode:

D2E3

Rabatkoden gælder til og med... d. 15/09/2023

Vil du se mere?

Med mere end 5.000 tilfredse kunder i bagagen er vi godt rustede til at være din højre hånd på rejsen mod digital succes.

Se andre kunders cases

Ram erhvervsnetværket med LinkedIn

Der er mange fordele ved at annoncere på Danmarks største erhvervsnetværk. Det kan vi hjælpe dig med at udnytte.

Lad os gøre al arbejdet for dig

LinkedIn er det største erhvervsnetværk i Danmark med over 2,5 mio. danske brugere. Til trods for det er LinkedIn fortsat et af de medier, som færrest bruger til at annoncere på. Det er en fordel for dig. Så kan du nemlig nå dine potentielle kunder, uden at alle dine konkurrenter også forsøger at påvirke dem.

Vi rammer den målgruppe, som er mest relevant for dig

Mulighederne for annoncering er næsten uendelige på LinkedIn. Her har du blandt andet mulighed for at ramme samtlige personer med en specifik arbejdstitel, i en bestemt størrelse virksomhed, med X antal års erhvervserfaring osv. Med andre ord kan vi altså indsnævre din målgruppe helt ned til mindste detalje. Så LinkedIn er særligt oplagt, når du ved, hvilken målgruppe du er på jagt efter.

Derfor skal du annoncere på LinkedIn

Det er muligt at ramme personer med lige præcis de titler eller opgaver, der er relevante for dig.
Der kan annonceres til alle de personer, der har besøgt din side, så de bliver holdt varme.
Det er muligt at ramme de personer, som ligner dine nuværende kunder mest muligt.
Der kan laves annoncer til personer i relevante virksomheder, brancher og lignende.
Der kan laves annoncer, der opsamler fx e-mailadresser og telefonnumre.
Du kan ramme folk direkte i indbakken på LinkedIn, så du er det første, de ser.

Vi styrer hele processen

Ved at vælge os slipper du for selv at skulle bruge en masse tid på at sætte dig ind i systemerne. Vi tager os af alt.

Sporing og analytisk

Alt spores og måles, og vi kører adskillige splittests, så vi har data om, hvad der virker.

Datadrevet annoncering

Mavefornemmelsen er smidt i skraldespanden, og i stedet opsætter vi annoncer baseret på den data, vi opsamler.

Månedlig rapportering

Hver måned sender vi en afkast-fokuseret rapport, hvor du nemt kan afkode dit udbytte af annonceringen.

Sådan skaber vi succes for dig

Vores holdning er, at det skal være nemt for dig, hvis du vælger os. Derfor tager vi os af processen fra A-Z, og vi holder dig naturligvis opdateret undervejs.
Mulighederne for annoncering ændrer sig med lynets hast, og derfor kan det være svært at gennemskue, hvad der virker, hvorfor og hvordan. Derfor har vi valgt at gøre det nemt for dig: Du behøver nemlig ikke bekymre dig om annonceringen, du kan trygt overlade det til os.

Sådan har vi hjulpet andre virksomheder

Læs cases, hvor vi går i dybden på tiltag og resultater vi har skabt for udvalgte kunder

Whistleblower Legal får en stærk digital tilstedeværelse

”Vi er rigtig glade for at være kunder ved Aveo. Det er et rigtig godt samarbejde, og de griber hurtigt de bolde, vi kaster efter dem, og tingene går bare stærkt, så vi føler, at vi bliver taget rigtig godt hånd om.”

Se casen

Gastromés digitale rejse hos Aveo: Ny hjemmeside og markedsføring

”Vi valgte Aveo på grund af, at den her alle-under-en-paraply-, eller alle-under-et-tag-konceptet er noget, vi virkelig checkede ind på. Dem, der har lavet hjemmesiden, dem, der står for vores Facebook, og dem, der står for vores SEO, de sidder under samme tag og kan lynhurtigt hive i hinanden, som betyder, at der bare er forståelse for netop vores profil, vores farvekode og vores billedmateriale osv., så det hele ligesom har en rød tråd.”

Se casen

Ny målgruppe skaber hjemmeside-behov med fokus på troværdighed

"Jeg har været enormt glad for mit samarbejde med Aveo fra første opringning til der, hvor jeg står i dag (…). Jeg er glad for det, der er blevet modtaget så direkte, hurtigheden, responstiden i det. Og det blev effektueret så hurtigt, som det er blevet hele veje igennem."

Se casen

Lad os stå for din annoncering på LinkedIn

Vi arbejder ud fra en tro på, at vi hver især skal bruge vores tid på det, vi er bedst til. Lad derfor os stå for din LinkedIn annoncering, så har du mere tid til at fokusere på resten af din forretning.
Hos Aveo er din tryghed i højsædet. Vi går ind for løbende kommunikation, der er til at forstå. Vi smider ikke om os med komplicerede fagbegreber og alverdens tal, der er svære at finde hoved og hale i. Men vi sørger for, at du altid ved, hvad vi laver, og hvilke resultater det skaber.
Mød din specialist "For mig er det arbejdet med at løfte virksomheden som helhed, der er spændende. Jeg er særligt engageret i Google Ads, og mit fokus er på, hvordan den rigtige målgruppe og de rigtige budskaber kan få flere til at blive kunder i din forretning."

Kean Lund Nielsen (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg stræber efter at skabe mærkbare resultater, med kundens målsætninger i centrum. Jeg ser en velovervejet strategi som hjørnestenen til en succesfuld case og et spirende samarbejde.

Christian Grud Petersson (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist For mig er det arbejdet med at løfte virksomheden som helhed, der er det spændende. Jeg er særligt engageret i annoncering på sociale medier, og mit fokus er hvordan den rigtige målgruppe og de rigtig budskaber kan få flere til at blive kunder i din forretning.

Sofie Langberg (Senior Content Marketing Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Hvis man ikke har styr på sine konverteringer, så kan SEM blive rigtig dyrt. Derfor arbejder jeg altid meget datadrevet. Jeg gør altid meget ud af at sætte mig grundigt ind i mine kunders virksomhed, for at jeg skabe de bedste resultater.

Anders Bjørn (Team Leader | SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg er ansvarlig for afdelingen og sidder primært i en projektledende rolle, hvor jeg har fokus på, at der bliver skabt mest mulig værdi. Mit fokusområde er særligt det tekniske aspekt af Google Ads og samspillet med SEO.

Kasper Rud (Head of Marketing)

Se hele teamet

De mange veje til en konvertering

Der er et utal af muligheder for at få dine potentielle kunder til at opdage din virksomhed. Alt efter dit behov kan vi opsamle e-mailadresser, telefonnumre, sende dem ind på din hjemmeside eller sende sponsorerede og målrettede beskeder direkte i din målgruppes indbakke. Hør meget mere om dine muligheder ved at kontakte en af vores rådgivere.

Gennemsigtig indsats året rundt

Vi arbejder fuldtid, hver dag, året rundt med annoncering på de digitale platforme, og vi kan derfor drage nytte af vores store erfaring med, hvad der har virket for andre.

Samtidig er vores fokus, at tingene skal være gennemsigtige, datadrevne og afkastfokuserede. Vi bruger kun penge på annoncering der, hvor vi ser, det giver mening – og vi vil være sikre på, at du har en god mavefornemmelse undervejs. Derfor får du hver måned en letoverskuelig rapport, så du kan følge med i, at annonceringen skaber værdi for dig.

Passer din forretning til LinkedIn?

Ærlighed er nøglen hos os. Derfor skal vi heller ikke lægge skjul på, at LinkedIn annoncering ikke er for alle. Har du en webshop, som sælger modetøj til kvinder, eller ejer du et lokalt pizzaria, så er LinkedIn nok ikke det oplagte sted at annoncere. Her vil Facebook/Instagram eller Google Ads formentligt være bedre.

Sælger du derimod fx softwareprogrammer til industri eller tilbyder frokostordninger til virksomheder, så kan LinkedIn være langt mere effektivt for dig end andre medier. Her kan vi nemlig ramme virksomhedernes beslutningstagere.

Men du behøver ikke selv tage stilling til, hvad der vil fungere bedst. Vi tager et grundigt kig på din forretning, så vi i samarbejde kan finde den markedsføring, der giver bedst mening for dig.

  • Vi taler med dig om din virksomhed, dens identitet og dine ønsker.
  • Vi vurderer sammen med dig, om LinkedIn giver mening for din virksomhed.
  • Når vi går i gang med annonceringen, sørger vi for hele opstillingen. Du kan være med ind over, i det omfang du ønsker.
  • En månedlig rapport gør det nemt for dig at holde øje med, om annonceringen skaber værdi.
  • Din virksomhed bliver også vores hjertebarn, og vi sætter en ære i at skabe de bedst mulige resultater.