Få pengene op til 40 gange igen med e-mail marketing

Det er faktisk ikke noget, vi bare siger. År efter år har internationale undersøgelser nemlig vist, at hver krone bliver til 40, når man benytter sig af e-mail marketing.

Oplever du, at for få besøgende bliver kunder hos dig?

Du bruger måske en masse tid og penge på at tiltrække potentielle købere til din side, og den får måske også en del besøgende, men hvor mange bliver til reelle kunder hos dig? Hvis du sidder med en følelse af, at du ikke rigtigt får fat på kunderne, så kan e-mail marketing være løsningen. Ved hjælp af fx tilmeldingsformularer, pop-ups og annoncering kan vi opsamle e-mailadresser fra dem, som har besøgt din side uden at købe noget.

Dette kan du blandt andet opnå med e-mail marketing

Det der er fælles for alle vores services, er, at de fokuserer på at få flest mulige kunder ind på din hjemmeside og føre dem hele vejen til et køb. For det er det, der giver dig noget på bundlinjen.
Det der er fælles for alle vores services, er, at de fokuserer på at få flest mulige kunder ind på din hjemmeside og føre dem hele vejen til et køb. For det er det, der giver dig noget på bundlinjen.

Et personligt brev med et formål for øje

Når vi skriver nyhedsbreve har vi ét formål: Nemlig at skabe salg hos dig. At nå dertil kræver dog en række strategiske virkemidler, som vi selvfølgelig sørger for at tænke med ind.
Der er nemlig kamp om kunderne, og forbrugerne modtager adskillige nyhedsbreve. Derfor starter det succesfulde nyhedsbrev allerede ved den perfekte emnelinje, der gør, at den potentielle kunde overhovedet åbner e-mailen.

Vi håndterer alt for dig

Bliver du lidt træt ved tanken om automatiserede nyhedsbreve, eller ved du, at det her med ugentlige nyhedsbreve bare ikke er noget, du har tiden til? Så lad os hjælpe dig.
Vores uddannede tekstforfattere er eksperter i at skrive nyhedsbreve, der skaber et salg for dig. Vi sørger for at opbygge et automatiseret flow, som kan sælge på automatik, og vi skriver også gerne dine ugentlige eller månedlige nyhedsbreve for dig.
Skulle du ønske selv at overtage arbejdet på et tidspunkt, så sørger vi også for at klæde dig godt på. Vi bruger kun nemme og overskuelige systemer, og du ejer selv al data.
Sådan har vi hjulpet andre virksomheder
Læs cases, hvor vi går i dybden på tiltag og resultater vi har skabt for udvalgte kunder

Whistleblower Legal får en stærk digital tilstedeværelse

”Vi er rigtig glade for at være kunder ved Aveo. Det er et rigtig godt samarbejde, og de griber hurtigt de bolde, vi kaster efter dem, og tingene går bare stærkt, så vi føler, at vi bliver taget rigtig godt hånd om.”

Se casen

Gastromés digitale rejse hos Aveo: Ny hjemmeside og markedsføring

”Vi valgte Aveo på grund af, at den her alle-under-en-paraply-, eller alle-under-et-tag-konceptet er noget, vi virkelig checkede ind på. Dem, der har lavet hjemmesiden, dem, der står for vores Facebook, og dem, der står for vores SEO, de sidder under samme tag og kan lynhurtigt hive i hinanden, som betyder, at der bare er forståelse for netop vores profil, vores farvekode og vores billedmateriale osv., så det hele ligesom har en rød tråd.”

Se casen

Ny målgruppe skaber hjemmeside-behov med fokus på troværdighed

"Jeg har været enormt glad for mit samarbejde med Aveo fra første opringning til der, hvor jeg står i dag (…). Jeg er glad for det, der er blevet modtaget så direkte, hurtigheden, responstiden i det. Og det blev effektueret så hurtigt, som det er blevet hele veje igennem."

Se casen

Sådan foregår processen

Du kan altid være helt sikker på, at dit nyhedsbrev er førsteklasses kvalitet, før det ender i dine potentielle kunders indbakke.
1

Personlig kontakt

Vi baserer altid vores arbejde på samarbejde. Derfor mener vi også, at personlig kontakt er en hel fundamental del af at skabe dit nyhedsbrev. For hvem ved bedre end dig, hvad din virksomhed laver, sælger og står for?
2

Opsætning fra A til B

Du vil formentligt hellere koncentrere dig om din forretning og gøre det, du er bedst til. Så måske tekniske opsætninger og skarpe formuleringer, ikke altid står øverst på din prioriteringsliste. Men det er okay, for det skal vi nok sørge for.
3

Perfekt slutresultat

Vi skriver altid med udgangspunkt i dine ønsker og eventuelle ideer. Om dit formål er kundepleje, gode historier eller tilbud, så inkluderer vi det i dit nyhedsbrev. På den måde skaber vi lige præcis det nyhedsbrev, som du ønsker til din virksomhed.
Mød din specialist "For mig er det arbejdet med at løfte virksomheden som helhed, der er spændende. Jeg er særligt engageret i Google Ads, og mit fokus er på, hvordan den rigtige målgruppe og de rigtige budskaber kan få flere til at blive kunder i din forretning."

Kean Lund Nielsen (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg stræber efter at skabe mærkbare resultater, med kundens målsætninger i centrum. Jeg ser en velovervejet strategi som hjørnestenen til en succesfuld case og et spirende samarbejde.

Christian Grud Petersson (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Med en analytisk tilgang til data fastlægger vi i samarbejde den bedste strategi for netop din virksomhed. Mit fokus er at skabe resultater igennem en personlig kundedialog. Jeg kombinere det strategiske med det kreative, så det skræddersys til de medier, vi arbejder med.

Nicklas Schmidt Sørensen (Paid Social Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist For mig er det arbejdet med at løfte virksomheden som helhed, der er det spændende. Jeg er særligt engageret i annoncering på sociale medier, og mit fokus er hvordan den rigtige målgruppe og de rigtig budskaber kan få flere til at blive kunder i din forretning.

Sofie Langberg (Senior Content Marketing Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Hvis man ikke har styr på sine konverteringer, så kan SEM blive rigtig dyrt. Derfor arbejder jeg altid meget datadrevet. Jeg gør altid meget ud af at sætte mig grundigt ind i mine kunders virksomhed, for at jeg skabe de bedste resultater.

Anders Bjørn (Team Leader | SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg er ansvarlig for afdelingen og sidder primært i en projektledende rolle, hvor jeg har fokus på, at der bliver skabt mest mulig værdi. Mit fokusområde er særligt det tekniske aspekt af Google Ads og samspillet med SEO.

Kasper Rud (Head of Marketing)

Se hele teamet

Få skrevet det én enkelt gang og sælg igen og igen

Med automatiseret e-mail marketing kan dine nyhedsbreve blive skrevet én gang, og herefter kan de automatisk sendes ud – uden at nogen skal bruge tid på det.

Tre fordele ved e-mail marketing

De e-mailsystemer, vi anbefaler, koster fra kun 9 dollars i måneden. e-mail marketing er altså en af de billigste platforme at gå i gang med, men hvor afkastet samtidigt er så højt.
Ønsker du at justere nyhedsbrevet til, er det nemt at gå til – selv med minimalt IT-kendskab. Du slipper altså for at skulle have hjælp, hver gang der er en mindre rettelse.
Undersøgelser har vist, at 4 % af dine besøgende er klar til at købe her og nu. 46 % bliver klar en gang i fremtiden, og 50 % bliver aldrig klar til at købe. Din hjemmeside henvender sig kun til de 4 %, der er klar nu. Med e-mail marketing kan du dog sikre dig, at de 46 % også husker dig.

Fasthold besøgende i din forretning bedre

E-mail marketing giver dig muligheden for at minde dem om din virksomhed og dens produkter igen og igen. Det øger både chancen for, at de bliver kunder og samtidigt øger det også livstidsværdien for hver eneste kunde. Og det er faktisk ret simpelt at komme i gang med at indsamle e-mailadresser fra dine besøgende. Det kræver bare en simpel tilmeldingsformular på din hjemmeside eller webshop.

Brug e-mail marketing til at hive folk ind, der stadig undersøger

Forestil dig at du Googler løs og leder diverse udvalg igennem. Så falder du over en side, som tilbyder dig at deltage i en konkurrence om en lækker sofa (det kunne også være en e-bog om møbelpleje eller en velkomstrabat). Det er svært ikke at sige ja tak til, og du tilmelder dig.

I tiden efter fortsætter du din jagt, mens du uge efter uge modtager indretningsidéer, tilbud og møbelviden fra virksomheden hvis nyhedsbrev du tilmeldte dig.

Til sidst når du er klar til at købe, så er det selvfølgelig deres navn, som blinker øverst på lystavlen hos dig. Det samme, kan vi sørge for, sker med dit navn for dine potentielle kunder.

  • Opsaml e-mailadresser på de personer, der besøger din side uden at købe. På den måde kan vi påvirke dem til at købe senere.
  • Fasthold dine nuværende kunder ved at sende nyhedsbreve til dem med gode tilbud.
  • Lav målrettet annoncering til alle, der er tilmeldt dit nyhedsbrev, og påvirk dem på flere platforme.
  • Sælg igen og igen med det samme nyhedsbrev.

Vi målretter nyhedsbrevene til din type kunde

Dit nyhedsbrev skal have sin egen stemme og være i tråd med det, din virksomhed står for. Det er personligheden i dit nyhedsbrev, som skal få modtagerne til at læse det.

Derfor gør vi også meget ud af at forstå din virksomhed, dine produkter og ydelser, og dine kunder. Med os på holdet sørger vi for, at alt fra design til tekst spiller 100 %, og vi gennemtænker hver eneste detalje.

Dit nyhedsbrev er en personlig besked fra din virksomhed til dine modtagere. Og det skal man kunne se – samtidig med, at man skal sørge for, at kunderne bevarer interessen for dine beskeder. Og i sidste ende foretager et køb.

E-mail flows der står tiden

Meget annoncering er afhængig af at man løbende holder øje, opdaterer og justerer. Men det er ikke tilfældet med e-mail marketing. Hos Aveo arbejder vi med automatiserede e-maiflows, hvilket faktisk er langt mere simpelt, end det måske lyder. Et flow vil nemlig sige en række af nyhedsbreve, der automatisk bliver sendt ud med et bestemt tidsinterval. Det kunne eksempelvis være en velkomstserie, man modtager, når man tilmelder sig nyhedsbrevet. Disse nyhedsbreve skrives én gang – og der er dermed tale om en engangsudgift. Herefter kører serien af e-mails helt automatisk dag efter dag, indtil du eventuelt ønsker rettelser eller udskiftning. På den måde kan du sælge igen og igen på det samme flow.