Øg din omsætning med annoncering på sociale medier
Facebook og Instagram er blandt de billigste steder at annoncere, selvom over 64 procent af befolkningen faktisk bruger medierne hver dag. Vi hjælper dig med at nå ud til lige netop din målgruppe med målrettet annoncering.
- Én fast tilknyttet specialist
- Ram præcis din målgruppe
- Månedlig rapportering
- Opsætning af Pixel
- 5/5 stjerner på Trustpilot
- Sporing og analyse
- Kan betales i rater
- Ingen uforudsete regninger
Vi rammer din specifikke målgruppe
Du kender det sikkert selv: Når du vågner om morgenen, når du har en stille stund om eftermiddagen, eller om aftenen inden du skal sove, så er mobilen din faste ven i hånden.
De færreste af os kan nok lide at indrømme, hvor meget vi bruger vores telefoner og de sociale medier. Men det er ikke uden grund, at Facebook og Instagram indtager 1. og 2. pladsen som de mest populære sociale medier i Danmark. Vi kan nemlig ikke lade dem være.
Og det er faktisk rigtig heldigt for dig! Det giver nemlig nogle fantastiske muligheder for at øge kendskabet til din virksomhed og ramme potentielle kunder.
Hos Aveo er vi specialister i at lave målrettet annoncering, som rammer de kunder, der er mest tilbøjelige til at handle hos dig. Vil du gerne høre mere om, hvad det koster, kan du få en pris inden for 2 minutter ved at udfylde vores prisberegner.



Sådan har vi hjulpet andre virksomheder
Vi gør alt arbejdet for dig
Du behøver ikke tænke på hverken teknik eller målgrupper
Som erhvervsdrivende kan det godt være svært selv helt præcis at gennemskue, hvordan medierne kan give mening for dig. Heldigvis behøver du slet ikke bekymre dig om det.
Med en markedsføringsaftale hos os sørger vi nemlig for at finde alle de uudnyttede muligheder, som sikrer dig det største afkast. Du behøver faktisk ikke selv løfte en finger.
Vi sørger for at opsætte alt det tekniske, de rigtige målgrupper, skrive teksterne og finde billederne og videoerne. Hvis du selv har noget materiale, så vil vi dog også meget gerne bruge det.
Faktisk er der så mange muligheder på de sociale medier, at vi sidder en masse specialister, der ikke arbejder med andet end det. På den måde kan du være sikker på, at dine annoncer altid er opsat med fokus på at skabe det bedste afkast for dig.
Få et indblik i nogle af mulighederne:
Du har måske hørt om det: En såkaldt Pixel på din hjemmeside eller webshop gør det muligt at opsamle data om alle dine besøgende og deres adfærd.
Den data kan vi efterfølgende bruge til at ramme lige præcis dé personer igen. Så har en person forladt en fuld indkøbskurv uden at købe noget, kan vi vise dem lige præcis de varer igen og på den måde øge chancen for, at personen bliver kunde hos dig.
På Facebook og Instagram har vi mulighed for at oprette såkaldte look-a-like målgrupper.
Det lyder meget fancy, og resultaterne er også imponerende – men i virkeligheden er det i bund og grund meget simpelt.
Ved hjælp af data kan vi målrette annoncer til fx dén ene procent eller de to procent af Danmarks befolkning, der i højest grad ligner dine kunder.
Herved kan vi sikre os, at de personer vi rammer, med garanti også er nogle, som vil finde dine produkter eller ydelser interessante.
Har du nogensinde oplevet, at du fx har kigget på en jakke, og efterfølgende er lige præcis den jakke dukket op flere steder?
Med dynamiske katalog-annoncer kan vi sørge for, at dine potentielle kunder ser lige præcis dé produkter, som de har kigget på.
Det bidrager til et markant øget salg, og vi kan sørge for, at annoncerne stopper igen, når de har købt.
Er du B2B virksomhed, eller har du ydelser, som er særligt relevante for virksomheder? Det kunne fx være arrangementer eller lokaler, som virksomheder i dit område kunne være interesserede i.
I så fald kan vi udtrække lister og sørge for, at alle relevante virksomheder i dit nærområde ser annoncerne og bliver opmærksomme på netop dit koncept.
Det der med at skyde med spredehagl, det er ikke lige os. Derfor udnytter vi alle muligheder for at indsamle data – og efterfølgende optimerer vi så på baggrund af den data.
Det betyder, at vi besidder en stor viden om alt fra hvilke ord og emojies, der får folk til at købe, og til hvem og hvor annoncerne skal vises.
Derfor skal du annoncere på sociale medier
Sådan arbejder vi for at skabe afkast hos dig
Vores fokus er at give dig tid til det, du er bedst til – og så skal vi nok stå for at skaffe dig kunderne.
Hos Aveo lægger vi vægt på god kommunikation i øjenhøjde – uden komplicerede fagtermer og tal, der er svære at tolke. Vi fokuserer udelukkende på, at din markedsføring skal være afkastfokuseret, så indsatsen kan ses på bundlinjen.
Desuden arbejder vi også altid ud fra det udgangspunkt, at du skal kunne slippe bekymringerne og bare lade os håndtere hele processen fra A til Z.
Vi ved dog godt, at din virksomhed er dit hjertebarn, og derfor kræver et godt samarbejde naturligvis gennemskuelighed. Hver måned udarbejder vi en letforståelig rapport med de vigtigste nøgletal og afkastet heraf. Det giver dig roen til at udvikle din forretning. Og desuden får vi muligheden for at fremvise vores gode resultater.
I bund og grund behøver du dog ikke bekymre dig om rapporten. Ønsker du at have fuld fokus på din kerneforretning, kan du blot se rapporterne som information – vi forventer aldrig, at du selv skal skubbe på eller tage initiativ. Vi tager din forretning til os, som var det vores egen.
- Vi tager et grundigt kig på din forretning og optimerer målgrupper og budskaber herefter.
- Du vælger selv, om du vil have fuld kontrol over processen, eller om du vil overlade det til os.
- Alt foregår i tæt dialog med dig, hvis du ønsker det. Du ved hele tiden, hvad vi arbejder på.
- En månedlig rapport gør det nemt for dig at holde øje med, om annonceringen skaber værdi.
- Din virksomhed bliver også vores hjertebarn, og vi sætter en ære i at skabe de bedst mulige resultater.
Gennemtænkt ned til den mindste detalje
Vi er dem, du skal vælge, hvis du går op i din bundlinje.
Hos os har vi smidt mavefornemmelsen og “vi tror” i skraldespanden, og i stedet fokuserer vi på datadrevet annoncering, hvor vi rammer lige præcis de personer, der er klar til at bruge dine produkter eller services.
Mød din social/content-specialist