Velkommen til vores kundecenter!
Guides
Under guides finder du vejledning til mailopsætning, din hjemmeside og webshop.
Gå til Guides
FAQ
I FAQ finder du svar på de mest gængse spørgsmål, vi oplever hos vores kunder.
Gå til FAQ's
Support
I hjælp-sektionen finder du vores formular samt informationer omkring vores åbningstider.
Gå til Support
Brug for hjælp til, hvordan du selv ændrer på din hjemmeside?
Find hurtige svar i vores FAQ
Mest læste FAQ
Hvad kan jeg bruge mit klippekort til?
Hvor logger jeg ind på min hjemmeside?
Hvordan logger du ind på din løsning?
Du skulle gerne have modtaget en afslutningsmail fra din designer, hvori der står et link til, hvor du logger ind på din løsning.
Hvis den er blevet væk for dig, skal du blot skrive dit domæne ind i browseren og taste: /wp-admin bagefter. Ligesom dette:
https://ditdomæne.dk/wp-admin
Ellers har vi lavet en lille guide til det lige her: https://aveo.dk/guides/saadan-logger-du-ind-paa-din-hjemmeside/
Min side er gået ned. Hvad gør jeg?
Er din side imod forventning gået ned og kan ikke tilgås, anbefaler vi, at du tager kontakt til vores support med det samme på tlf. +45 70 40 40 50 –> Tryk 3 eller indsendelse via vores formular på følgende link (husk at vælge ”Akut”): https://aveo.dk/kundecenter/support/
Er din hjemmeside nede uden for vores normale åbningstid, skal du benytte vores formular, hvor du vælger ”Akut” – Så får vi en notifikation på problemet og agerer på det hurtigst muligt herefter.
Vores formular finder du her: https://aveo.dk/kundecenter/support/
Hvor logger jeg ind på min mail?
Du logger ind på din webmail ved at gå ind på følgende link:
eller
https://webmail.ditdomæne.dk/
Hvor logger jeg ind på mit webhotel?
- FTP
- MySQL
- DNS
- Mailadmin
Jeg har ændringer til min hjemmeside. Hvem skal jeg kontakte?
Har du ændringer til din løsning, skal du kontakte vores support. Du kan komme i kontakt med vores support på følgende 3 måder:
Kontaktformular på aveo.dk: Gå til formular
Mail: support@aveo.dk
Telefon: +45 70 40 40 50 –> Tryk 3 for support
Telefon åbningstider:
Hverdage 9.00-16.00 (Fredag til 15.00)
Frokostpause 11.30 – 12.00
Skal Aveo foretage ændringer på din løsning, kræver det, at du har et klippekort. Hvis du ikke har et klippekort, vil vi naturligvis hellere end gerne guide dig i den rigtige retning.
Husk på at vi også har et stort kundecenter med guides lige her: https://aveo.dk/guides/