Sørg for at kunderne nemt finder dig på Google

Få et prisestimat på 2 minutter!

"(Påkrævet)" indikerer påkrævede felter

Hvilken type virksomhed er I?
Hvad skal du bruge marketing til?
Hvor stor er din virksomhed?
Antal ansatte
Hvad er formålet med din Google Ads indsats?
Hvad vil du have ud af markedsføringen?
Benytter du dig af Google Ads nu?
Vælg herunder...
Ønsker du at benytte dig af remarketing?
Vælg herunder...
Hvad er dit forventede forbrug?
Hvad er dit nuværende/forventede månedlige forbrug på annoncedelen?
Hvad er din deadline?
Hvornår ønsker du at være kørende med din nye Facebook Annoncering?
Hidden
Hidden
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Gå tilbage
1
2
3
4
5
6
7
Få din pris

Dit prisestimat

Løsningen er vurderet til:

13.900 DKK

Vi har sendt et prisestimat til din mail, så ring endelig til vores rådgivere, og tag en snak om din pris.

Klar til at starte?

Brug koden herunder inden den udløber og få 10% rabat.

12.510 DKK

Rabatkode:

D2E3

Rabatkoden gælder til og med... d. 15/09/2023

Vil du se mere?

Med mere end 5.000 tilfredse kunder i bagagen er vi godt rustede til at være din højre hånd på rejsen mod digital succes.

Se andre kunders cases

Verdens største søgemaskine kan skaffe dig nye kunder

Er du træt af, at dine konkurrenter løber med kunderne? Med Google Ads kan du sørge for, at potentielle kunder får øje på dig først.

Sådan har vi hjulpet andre virksomheder

Læs cases, hvor vi går i dybden på tiltag og resultater vi har skabt for udvalgte kunder

De Små Mirakler skaber stor synlighed med online markedsføring

’’Samarbejdet har været virkelig fedt med Bo. Jeg ser virkelig frem til, når jeg igen skal sidde med et nyt produkt, han kommer med, og få en rigtig god vinkel på, hvordan vi kan få endnu flere kunder i hans butik – så han arbejder om søndagen også.’’

Antal leads fra Google og Meta

+1100

Procentvis stigning i leads fra Google og Meta

505 %

Stigning i trafik på hjemmesiden

92 %

Se casen

Whistleblower Legal får en stærk digital tilstedeværelse

”Vi er rigtig glade for at være kunder ved Aveo. Det er et rigtig godt samarbejde, og de griber hurtigt de bolde, vi kaster efter dem, og tingene går bare stærkt, så vi føler, at vi bliver taget rigtig godt hånd om.”

Se casen

Gastromés digitale rejse hos Aveo: Ny hjemmeside og markedsføring

”Vi valgte Aveo på grund af, at den her alle-under-en-paraply-, eller alle-under-et-tag-konceptet er noget, vi virkelig checkede ind på. Dem, der har lavet hjemmesiden, dem, der står for vores Facebook, og dem, der står for vores SEO, de sidder under samme tag og kan lynhurtigt hive i hinanden, som betyder, at der bare er forståelse for netop vores profil, vores farvekode og vores billedmateriale osv., så det hele ligesom har en rød tråd.”

Se casen

Vær sikker på en topplacering, når dine kunder googler

Du kender det sikkert selv: Inden du skal købe noget, søger du på Google for at se, om der mon findes en billigere pris eller en bedre leverandør. For at sikre sit salg er det altså alfa og omega for en virksomhed at have en høj placering på Google.
Lige præcis dét at sikre dig den høje placering er vores spidskompetence. Ved hjælp af tekniske analyser og relevante værktøjer sørger vi for, at du opnår en topplacering, når dine potentielle kunder søger på dig eller dine ydelser.
Mød din specialist "For mig er det arbejdet med at løfte virksomheden som helhed, der er spændende. Jeg er særligt engageret i Google Ads, og mit fokus er på, hvordan den rigtige målgruppe og de rigtige budskaber kan få flere til at blive kunder i din forretning."

Kean Lund Nielsen (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg stræber efter at skabe mærkbare resultater, med kundens målsætninger i centrum. Jeg ser en velovervejet strategi som hjørnestenen til en succesfuld case og et spirende samarbejde.

Christian Grud Petersson (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Hvis man ikke har styr på sine konverteringer, så kan SEM blive rigtig dyrt. Derfor arbejder jeg altid meget datadrevet. Jeg gør altid meget ud af at sætte mig grundigt ind i mine kunders virksomhed, for at jeg skabe de bedste resultater.

Anders Bjørn (Team Leader | SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg er ansvarlig for afdelingen og sidder primært i en projektledende rolle, hvor jeg har fokus på, at der bliver skabt mest mulig værdi. Mit fokusområde er særligt det tekniske aspekt af Google Ads og samspillet med SEO.

Kasper Rud (Head of Marketing)

Se hele teamet

Processen

Det skal være nemt at få lavet en hjemmeside hos os. Derfor tager vi altid udgangspunkt i samme simple proces, som er baseret på erfaringer fra mange hundrede projekter. På den måde ved du altid, hvad næste trin er.
1

Som det allerførste gennemgår vi din side og laver en teknisk analyse, så vi er godt klædt på.

2

Vi tager en grundig opstartssamtale, hvor vi bliver klogere på din forretning og dine ønsker.​

3

Baseret på opstartssamtalen tilrettelægger vi forløbet, så du har overblik over, hvad du kan forvente.​

4

Vi opsætter din annoncekonto, sporing og annoncer, så du kan begynde at få flere kunder og henvendelser.

5

Hver måned modtager du en overskuelig rapport med fokus på, hvilket afkast annoncerne har skabt. Få et prisestimat

Få et indblik i nogle af mulighederne

Alt efter hvilke ydelser eller produkter, du sælger, er der en række forskellige muligheder med Google Ads. Det vil vi alt sammen snakke meget mere om i vores indledende samtale.

Har du en webshop, kan du næsten ikke komme uden om at bruge Google Shopping. Her vises dine produkter allerøverst i søgeresultaterne med både billed, pris og direkte link ind til produktet.

 

Google Shopping er din hurtige vej til succes, hvis du har en skarp pris på dine produkter.

Gennem Google Ads er der blandt andet mulighed for at annoncere på Youtube. Både før, under og efter relevante videoer.

 

Danskerne bruger i høj grad Youtube til at blive klogere på faglige emner, til hygge eller til blive opdateret på den nyeste viden. Ved at annoncere her, kan du sikre dig, at du bliver vist, hver gang en potentiel kunde ser en video, der har relevans i forhold til dine produkter.

Du kender det måske selv: Når du har besøgt en side og kigget på fx et par sko, så ser du præcis det par sko, hver gang du fx læser nyheder online.

 

Den form for annoncering kaldes Display-annoncer, og det er med til at fastholde dine besøgendes interesse og minde dem om produktet.

En købsproces starter typisk med, at en potentiel kunde foretager en søgning på Google. Det gælder særligt, hvis kunderne ved, hvad de er på jagt efter.

 

Med vores hjælp kan du være placeret øverst i søgeresultaterne, når dine potentielle kunder søger på dig.

Det der med at skyde med spredehagl det er ikke lige os. Derfor udnytter vi alle muligheder for at indsamle data – efterfølgende justerer og optimerer vi så naturligvis på baggrund af den data.

Flere relevante kliks og flere henvendelser

Vi hjælper både dig, som skal i gang – men også dig som allerede har annoncering, men som ikke oplever tilfredsstillende resultater.
Måske er Google Ads et helt nyt medie for dig, eller måske får du en masse irrelevante klik, som ikke har noget med din ydelse/dit produkt at gøre? I så fald køber dine besøgende selvfølgelig heller ikke noget, selvom de har klikket på din annonce. Det er spild af penge.

Fordelene med Google Ads

Google Ads kan sammen med de forskellige online værktøjer; SEO og Facebook Ads arbejde sammen om at øge din hjemmesides synlighed.

Det er mere skalerbart og effektivt end de traditionelle markedsføringsmetoder, og det hele kan samtidig måles og optimeres baseret på data.
Få højrelevante og købsklare kunder direkte ind på dine vigtigste sider. Det kunne fx være direkte ind til at læse om specifikke produkter.
Du betaler per klik, men betaler du nok og laver de rigtige annoncer, kommer du øverst på Google til en god pris, sammenlignet med hvad du får igen.
Google Ads er et rigtig godt værktøj til at få nye potentielle kunder, der søger efter din ydelse / dit produkt.
Alt kan analyseres og optimeres ned til mindste detalje – vi sørger naturligvis for, at sporingen er opsat korrekt, så al data kan bruges.

Sådan arbejder vi for at skabe afkast hos dig

Hos os er der ingen uforudsete udgifter eller hemmeliggjorte tal. Når du har indgået en markedsføringsaftale med os, kan du altid tjekke, om vi gør vores arbejde ordentligt.
Vi samler op og gennemgår dine resultater i tæt og konstruktiv dialog med dig hver måned. Det betyder, at du altid er udstyret med et forkromet overblik over, hvor effektive dine annoncer og kampagner er, samt hvor der potentielt ville kunne skrues.
Vi sørger for, at du ikke behøver at tænke på noget – og vi opererer med fuld gennemsigtighed.

Google Ads bureau tilpasset dig

Man betaler per klik, og derfor kan det hurtigt blive rigtig dyrt, hvis man betaler for en masse irrelevante kliks.
Derfor er det en god ide at vælge et Google Ads bureau, der har den nødvendige erfaring til at påtage sig dine annoncer. Hos Aveo sørger vi for, at du får højrelevante kliks ind til din hjemmeside fra første dag annoncerne er sat op.
Ikke nok med det, så tilpasser vi også abonnementet, så det passer lige til dig. Vi tilbyder både at håndtere alt fra A-Z, hvis du ønsker det, men vi er også gerne din sparringspartner og højre hånd.

Øg salget med tilstedeværelse i Google

Undersøgelser har vist, at 85 procent af alle forbrugere søger online, før de foretager et køb. En høj placering på Google er altså altafgørende for, at det ikke er din konkurrent, der løber med kunden.

Vi sørger for at udarbejde en søgeordsanalyse, så vi har indsigt i, hvad dine potentielle kunder søger på. Herefter tager vi en snak med dig om, hvilket budget der er nødvendigt, for at du kan være den første, dine kunder falder over.

Ikke alle søgeord er relevante for din forretning

Derfor sørger vi altid for at holde øje med dine søgeord for at se om de besøgende, der lander på din side, rent faktisk også er relevante for dig. Alt bygger på en fastlagt strategi, som vi enten lægger sammen med dig i begyndelsen, eller som vi laver, og derefter præsenterer for dig.

Vi hjælper dig videre med din Google aftale

Vi er proaktive i forhold til planlægning af dine kampagner, og samtidig er vi også reaktive med fokus på at skabe det bedst tænkelige udgangspunkt for din forretning.

Det kan vi garantere, fordi fleksibiliteten i annoncerne og kampagnerne er så høj, at man fra dag til dag kan gå ind og tilpasse i sine budgetter og målrette på ny.