Opstart af webshop
Få hjælp til start af din egen webshop
- Du ejer selv din nye webshop
- +4.000 succesfulde projekter
- Ingen binding - Engangsinvestering
- Ingen uforudsete regninger
- 5/5 stjerner på Trustpilot
- Mobil- og tabletvenlig
- Kan betales i rater
- Uddannede medarbejdere
Går du med en webshop drøm?
Start din egen webshop
Går du med drømmen om at starte en webshop op, men har svært ved at vurdere, hvad det maksimalt må koste og hvad du forventer af den? Med tiden har vi givet hjælp til webshop og designet webshops for et hav af kunder inden for alskens brancher. Der kan være mange ting at forholde sig til, når en ny webshop skal oprettes. Derfor tilbyder vi en simpel proces, som vi ved fra erfaring, kan skubbe din forretning i den helt rigtige retning – nemlig med at opnå online succes. Når du har bestilt en webshop hos os, får du tilknyttet din helt egen personlige designer, der tager dig i hånden igennem hele projekts forløb. Et professionelt webshop design kan gøre din forretning til en guldgrube på den lange bane, men det kræver at den er udarbejdet korrekt. Vores erfaring fortæller os, at det kan blive rigtig dyrt for dig, hvis din opstart af webshop ikke er ordentlig.
Sådan har vi hjulpet andre virksomheder
Prisvenlig opstart af webshop
Vi benytter os altid af CMS-systemet WordPress til at udarbejde hjemmesider og webshops. WordPress er et af verdens mest benyttede CMS af mange grunde. Det er i særdeleshed brugervenligheden og det fleksible system, der gør det populært. Når du har fået din nye webshop overdraget, kan du nemt og overskueligt gå ind og administrere og foretage ændringer i siden fra dag til dag. WordPress er ydermere velegnet til implementering af digital markedsføring. Hos Aveo står vi både for webshop løsning og hjælp med den efterfølgende online markedsføring. Vores hensigt og altoverskyggende formål er at give din virksomhed online succes på en simpel, sikker og prisvenlig måde. Vi gør din drøm omkring opstart af webshop til virkelighed.
- Ingen binding
- Layout tilpasset dine ønsker
- WooCommerce shopløsning
- Redigerbart og brugervenligt
- Du ejer 100% selv hjemmesiden
- Tilpasset din hjemmeside
- Personlig rådgivning
- Dygtige webspecialister
Hvad får du ud af at vælge os?
Hos os har du én tilknyttet rådgiver og én designer. De kommer til at kende både dig og din virksomhed utrolig godt, og de tager gerne ansvar i alle slags beslutninger, så du lander på det bedste resultat.
Vi tilpasser webshoppen efter netop din målgruppe – vi ved nemlig godt, at hver målgruppe er unik, og at designet skal skille sig ud fra konkurrenterne, for at kunderne vælger dig.
At få lavet en ny webshop behøver ikke være fyldt med tekniske ord og ting, der er svære at forstå. Vi taler et sprog, du forstår, og vi sørger for, at du hele tiden er med på, hvad der foregår.
Når man har en webshop, er der en reel risiko for, at man kan blive hacket. Ved at have en professionel webshop mindsker du den risiko. Vi sørger nemlig for, at din webshop er godt beskyttet.
Samtidigt sørger vi for at optimere hastigheden på din webshop. Det betyder, at potentielle kunder får en bedre oplevelse, når de besøger din side, og du også rangerer højere på Google.
Det er vigtigt at forholde sig til betalingsløsninger, moms og fragt. Det kan dog være lidt svært at navigere i. Derfor står vi klar til at tage hånd om det, så du ikke skal bekymre dig om nogle af delene.
Opstart af webshop med hjælp fra et professionelt webbureau
Vi står gerne på spring for at hjælpe dig med at starte din helt egen webshop. Du kan være ganske rolig, den bliver udført i en tæt og konstruktiv dialog med dig og vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Når webshoppen er færdig, er du klar til at få endnu flere kunder i butikken, samtidigt med at vi overdrager den til dig. Du kommer derfor selv til at eje hjemmesiden 100 % og slipper for skjulte gebyrer og udgifter undervejs. Vurderer du med tiden, at det kunne være givtigt med en supportaftale eller hjælp til online markedsføring, vil vi gerne fortsætte samarbejdet.












Processen
Det skal være sjovt at få lavet en løsning hos os. Derfor har vi, til dig som ikke er IT-specialist, en skræddersyet proces, som baserer sig på erfaringer fra mange hundrede projekter.
1. Indledning
Vi tager os tid til at forstå din virksomheds koncept og dine ønsker. Det gør vi oftest over telefon. Det vigtigste er at få skabt et så godt udgangspunkt som muligt.
2. Opsætning
Efter modtagelse af råmateriale fra dig, såsom billeder og tekst, begynder vi at opsætte din webshop. Vores webudviklere vil lave et layout efter dine ønsker og herefter præsentere det for dig.
3. Tilretning
Der skal som regel tilrettes i forhold til det første udkast. Rettelserne vil foregå i tæt dialog med dig, hvor du kan komme med feedback og ønsker til designet.
4. Lancering
Når du er tilfreds med udtrykket på din nye hjemmeside er næste skridt at få lanceret siden. Ejerskabet af siden vil blive overdraget til dig, og du står nu med din nye hjemmeside.
En webshop løsning, der kan arbejde sammen med andre
Med en professionel webshop hos os får du mulighed for at snakke sammen med velkendte partnere. Integrer og automatisér bl.a. med betalings-, fragt- og regnskabssystem.
Ofte stillede spørgsmål
Nej, ved os får du en professionel webshop løsning for det betalte engangsbeløb uden nogle uforudsete omkostninger. Dertil er der mulighed for at optimere med forskellige services så som markedsføring, vedligeholdelse, webhotel samt grafik og tryk – alt sammen noget du kan vælge efter din egne behov.
Som udgangspunkt lyder processen på 3-4 uger, men det varierer naturligvis alt efter hvor hurtigt du er til at besvare vores henvendelser samt den samlede opgaves omfang.
WordPress er et såkaldt CMS-system, hvor du let og enkelt kan redigere i din hjemmesides indhold efter behov. Du har derved ikke brug for en webmaster til at uploade nye tekster og billeder til hjemmesiden, da dette kan gøres enkelt og brugervenligt direkte fra din computer. WordPress er verdens mest benyttede CMS-system, da over 25% af alle verdens hjemmesider bliver bygget heri. Vi yder også gerne WordPress hjælp.

















Vores specialoptimerede udgave af WordPress
På baggrund af flere års erfaring og mere end 4.000 webløsninger, har vi skabt WP GrundForm. Det er vores bud på den bedste samling af WordPress.
- Nemt at lære
- Let at redigere i
- Hurtigt at arbejde med
- Sikret mod hackere
- Fremtidssikret
- Optimeret til Google
Hvordan vil du starte din webshop?
Byg selv din egen webshop
Du kan vælge at stå for selv at bygge hele din webshop op fra bunden. Du står altså selv for design, opsætning af produkter, eventuelle markedsføringstiltag der skal til samt opsætning af alle integrationer fra betalingsgateways, fragtmoduler, o.l. Afhængig af, hvor mange funktioner du behøver, kan dette godt være en stor opgave.
Dette tager selvfølgelig også rigtig meget af din tid, så du skal være helt sikker på du har tiden til det, også efter webshoppen er oppe at køre. Dette gælder især sikkerhed, vedligeholdelse og løbende opdateringer af diverse plugins o.l.
Med denne løsning har du altså kun udgifter til webhotel, domæne og betalingsgateways.
Fordele: Ingen udgifter til design og opsætning af webshoppen. Det eneste der skal betales er domæne og hosting.
Ulemper: Hvis du ikke har den nødvendige kendskaber kan du i sidste ende tabe rigtig mange penge, da din tid ville være bedre tjent andre steder. Samtidig er det en utrolig tidskrævende proces også efter webshoppen er lanceret. Da der vil være løbende opdateringer, vedligeholdelse samt sikkerhed der skal tage stilling til. Alt dette oven i også at skulle drive webshoppen kan, for mange, godt være en stor mundfuld, især hvis de har fuldtids job ved siden af.
Lad et bureau stå for webshoppen
Et webbureau kan også stå for at oprette webshoppen for dig. Dette gør, at du bare skal komme med dine idéer til design og layout og ellers ligger det hele i bureauets hænder. Hos os er vi utrolig prisvenlige, hvor betalingen til os ligger oven i udgifterne til domæne, hosting og betalingsgateways. Her betaler du altså for tiden vi skal bruge på at opsætte alle funktionaliteter samt design. Prisen kan derfor varierer, da det afhænger af dine behov.
Fordele: Stor fordel ikke at skulle bruge tiden på det, men få professionelle til at designe det hele. Mange funktionaliteter i webshops kan godt være krævende. Dit design kommer til at være tilpasset fuldstændig efter dine behov.
Ulemper: Koster lidt mere fra starten af, men kan i sidste ende spare dig tid og penge, hvis du kan have fokus på din forretning. Uden en abonnementsløsning, koster det ekstra hvis der skulle opstå problemer nogle måneder efter.
Vi er klar til at hjælpe dig videre, når din webshop er færdig
Du kan vælge at tilføje en hosting & support- eller markedsføringsløsning hos os.
Vores mål er at hjælpe dig med at få online succes.
Hosting & Support
Lad os tage os af din hjemmeside efterfølgende
Vi drifter hver dag over 1000 hjemmesider for danske erhvervsdrivende.
Markedsføring
Lad vores markedsførings-specialister skaffe kunder til dig
SEO, Google Ads, Facebook, email og meget mere!
Mød din designer