Konverteringsoptimering lukker hullerne, som potentielle kunder ryger ud af

Har du tænkt over, hvor nemt det er for dine kunder at henvende sig eller købe? Og om de får svar på alle de spørgsmål, de brænder inde med? Hvis ikke risikerer du at miste potentielle kunder – det undgår du med vores hjælp.

Det handler om at gøre det nemt for dine kunder

Vi sørger for, at hver eneste detalje er gennemtænkt, så du får flere henvendelser eller køb på din side.
Hvis din side ikke er konverteringsoptimeret kan du risikere, at kunder der ellers er klar NU simpelthen ikke kan finde ud af, hvad de skal gøre for at købe eller henvende sig. Det kan være du er kommet rigtig godt op på SEO eller noget annoncering, men simpelthen ikke får konverteringer eller ordre på dit website.
Derfor er det særligt relevant for dig, der har en eksisterende hjemmeside eller webshop, men som oplever et skuffende antal henvendelser eller køb.
Her tilbyder vi at gennemgå din side og optimere den, så der er øget fokus på at besvare de spørgsmål og indvendinger, som afholder dine kunder fra at købe.
Mød din specialist "For mig er det arbejdet med at løfte virksomheden som helhed, der er spændende. Jeg er særligt engageret i Google Ads, og mit fokus er på, hvordan den rigtige målgruppe og de rigtige budskaber kan få flere til at blive kunder i din forretning."

Kean Lund Nielsen (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg stræber efter at skabe mærkbare resultater, med kundens målsætninger i centrum. Jeg ser en velovervejet strategi som hjørnestenen til en succesfuld case og et spirende samarbejde.

Christian Grud Petersson (SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist For mig er det arbejdet med at løfte virksomheden som helhed, der er det spændende. Jeg er særligt engageret i annoncering på sociale medier, og mit fokus er hvordan den rigtige målgruppe og de rigtig budskaber kan få flere til at blive kunder i din forretning.

Sofie Langberg (Senior Content Marketing Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Hvis man ikke har styr på sine konverteringer, så kan SEM blive rigtig dyrt. Derfor arbejder jeg altid meget datadrevet. Jeg gør altid meget ud af at sætte mig grundigt ind i mine kunders virksomhed, for at jeg skabe de bedste resultater.

Anders Bjørn (Team Leader | SEM Specialist)

Se hele teamet
Mød din specialist Jeg er ansvarlig for afdelingen og sidder primært i en projektledende rolle, hvor jeg har fokus på, at der bliver skabt mest mulig værdi. Mit fokusområde er særligt det tekniske aspekt af Google Ads og samspillet med SEO.

Kasper Rud (Head of Marketing)

Se hele teamet

Hvordan vi arbejder

Det skal være nemt at få hjælp hos os. Derfor sørger vi altid for at arbejde, så det kræver mindst muligt arbejde fra din side. Det betyder, at vi har fokus på følgende:
1

Kan laves på eksisterende side - kræver ikke nyt

Du behøver ikke en ny hjemmeside eller webshop, vi kan sagtens redigere i din nuværende.
2

Vi kan afdække, hvad der er nødvendigt at lave

Vi gennemgår din side og kommer med vores forslag til, hvad der bør laves. Herefter får du muligheden for at vælge til og fra.

Sådan har vi hjulpet andre virksomheder

Læs cases, hvor vi går i dybden på tiltag og resultater vi har skabt for udvalgte kunder

NOOVALL får en webshop og marketingaftale, der skaber vækst

Se casen

Aarhus Letbane får alt-i-én-løsning: Ny hjemmeside og marketing

“Det er helt uvurderligt at have en samarbejdspartner, som er i stand til at gå så tæt på den organisation, man samarbejder med, at man næsten bliver en del af den.”

Se casen

De Små Mirakler skaber stor synlighed med online markedsføring

’’Samarbejdet har været virkelig fedt med Bo. Jeg ser virkelig frem til, når jeg igen skal sidde med et nyt produkt, han kommer med, og få en rigtig god vinkel på, hvordan vi kan få endnu flere kunder i hans butik – så han arbejder om søndagen også.’’

Antal leads fra Google og Meta

+1100

Procentvis stigning i leads fra Google og Meta

505 %

Stigning i trafik på hjemmesiden

92 %

Se casen

Hvad er konverteringsoptimering?

Ordet lyder ganske fornemt, men alligevel er betydningen helt simpel. Det handler nemlig i bund og grund om, hvordan vi får flere kunder til at henvende sig.