Modeindustrien er en meget konkurrencepræget verden, som kan være svær at skille sig ud i. Derfor er det en stor succes, at vi har formået at skabe mere trafik, salg og øget kendskab til Bella Donna. Resultatet af det løbende samarbejde mellem Bella Donna og Aveo ses på flere punkter.
Fra d. 1. marts 2022 til og med juni 2022 har Bella Donna fået de penge, de har lagt i annoncering på både Google og Meta, hhv. næsten 6 og 3,5 gange igen. Eksponeringerne af annoncerne på både Google og Meta har også været høje, hvilket har øget kendskabet til Bella Donna og ledt til øget salg. Det er især omkring brandingen af Bella Donnas eget mærke, hvor vi kan se et særligt godt salg som følge af det fleksible og gode samarbejde med annoncernes fokus på tværs af annonceringskanalerne.
I relation til Google ligger annoncerne, vi har opsat og udarbejdet, i 70 % af tilfældene nummer 1 i søgelisten, ligesom flere af Bella Donnas relevante søgeord har fordelagtige og flotte organiske placeringer.
”Vi har kunne mærke, at vi selvfølgelig online, altså webshopsalget, er steget i og med, at vores markedsføring er blevet kørt i stilling”
– Helle Brogaard, Indehaver af Bella Donna
I dag har Bella Donna altså en webshop, der passer til deres behov, og som både er funktionel og konverteringsoptimeret. Deres digitale tilstedeværelse er blevet forstærket og styrket, hvilket har skabt mere salg, og så er der opnået mere brandbevidsthed og genkendelse.