Cornerstones stod over for en udfordrende opgave med at forny deres digitale tilstedeværelse og tiltrække nye kunder. Aveo kom derfor med indover og fik til opgave at skabe en moderne, konverteringsvenlig hjemmeside, der ikke bare praler med teknisk snilde, men også afspejler virksomhedens professionelle tilgang.
Fokus var på at gøre IT og ERP mere forståeligt for nye kunder og skabe en hjemmeside, der var ligetil og brugervenlig. Aveo og Cornerstones arbejdede tæt sammen for at sikre, at den nye hjemmeside ikke kun var et online visitkort, men en indbydende platform, der illustrerer virksomhedens ekspertise på en tilgængelig og overskuelig måde.
”Vi valgte Aveo, fordi vi havde behov for etablering af en ny hjemmeside til vores viden- og læringsplatform, plus at vi havde behov for en kraftig opgradering af vores nuværende kommercielle hjemmeside.”
– Preben Svendsen, partner, Cornerstones
Opgaven omfattede også at skabe en visuel identitet, der føltes varm og tryg, og som appellerede til både eksisterende og potentielle kunder. Aveo tog Cornerstones’ behov og gjorde dem til virkelighed. Skabte en hjemmeside, der ikke kun opfyldte kravene, men også indfriede ønsket om at være tilgængelig og forståelig for alle.