I sommeren 2021 kontaktede Frank Aveo med ønsket om en hjemmeside, der skulle have et nyt fokus og en ny målgruppe. Frank har været vant til at arbejde med kropsterapi i samarbejde med virksomheder, men nu skulle han udvide sit felt til private kunder. Det betød også, at hjemmesiden skulle have et andet udgangspunkt for at kunne ramme den nye målgruppe. Opgaven blev for Aveo at skabe et mere personligt, nærværende design, der har fokus på at fange privatkunder.
”Jeg har jo et selvstændigt virke i forvejen, hvor jeg har sådan et erhvervsfokus (…). Nu skulle jeg til at skifte fokus og arbejde med hr. og fru Danmark (…), og det betyder, at jeg skulle have en hjemmeside, som havde et andet afsæt, som havde en anden målgruppe.”
– Frank Løssl, ergo- og kropsterapeut
Da Frank er kropsterapeut og bl.a. arbejder med kroppens reaktion på stress, angst og depression, var det vigtigt, at hjemmesidens design skaber en tryg stemning, som tager den besøgende i hånden. Det skal være let at finde information om de forskellige behandlinger, danne sig et overblik, og teksterne skal vække genkendelse. Frank havde fra start nogle visioner og idéer, og han kom med sin indsigt og viden om sit felt. Ud fra det kom Aveo med et design, som både imødekom Franks idéer og målgruppens behov.
Undervejs var det vigtigt for Frank, at han kunne komme med sine inputs og på den måde sætte sit præg på hjemmesiden. Hjemmesiden skal fungere som hans ansigt udadtil, og det var derfor vigtigt, at han kunne se sig selv og sine visioner i det færdige resultat, og det skulle der naturligvis tages højde for.
”Jeg har jo mulighed for at sige, hvad er det, jeg er blevet inspireret af på andre hjemmesider, og hvad er det, jeg godt kunne tænke mig at have med ind i denne her. Og jeg havde en super dialog med ham, der opbyggede min hjemmeside hos Aveo, hvor jeg altid har kunnet komme i kontakt med ham, let adgang, og når jeg har forespurgt nogle ændringer, så er de kommet ret hurtigt.”
– Frank Løssl, ergo- og kropsterapeut