Sådan bruger du urgency psykologi til at øge webshopsalg
Varighed: 5 min.
Indhold i videoen
Introduktion
Hvorfor er urgency psykologi fordelagtigt?
Eksempel 1:Nedtælling til gratis fragt
Eksempel 2:Lagerstatus
Eksempel 3:Tidsbegrænset rabat
Eksempel 4:Pop-ups
Eksempel 5:E-mail marketing
Sådan bruger du urgency psykologi til at øge webshopsalg
Sense of urgency er en af de mest kraftfulde aspekter inden for psykologien hos mennesket. Flere undersøgelser viser nemlig, at vi handler hurtigere, hvis vi kommer under tidspres eller en anden form for begrænsning. Oversat til webshops handler det altså helt grundlæggende om at give den besøgende på webshoppen følelsen af, at vedkommende skal slå til med det samme – før det er for sent.
I denne video går vi igennem 5 eksempler på, hvordan du kan bruge urgency psykologi til at skabe mere salg på din webshop. Inden da kommer vi selvfølgelig også omkring selve psykologien, og hvorfor den er så effektiv at bruge som webshopejer.