For at komme bedst muligt fra start med PhoneAlone-samarbejdet besluttede vi at holde en workshop hos Aveo. Til workshoppen deltog en bred vifte af vores specialister; en grafiker, en webdesigner, en Social Specialist og en SEM Specialist.
Det var med formålet om at lægge det bedste fundament for den store strategi, der lå foran os i begyndelsen af samarbejdet. Det var også for at skabe en gunstig synergi mellem hjemmesiden og den efterfølgende digitale markedsføring med al viden samlet i ét hus.
”Jeg valgte Aveo til at eksekvere vores website og samtidig eksekvere vores marketingydelser, da jeg tror på værdien i, at alt viden er samlet i ét hus (…). Så har vi langt lettere kunne have rød tråd i det, vi laver, og vigtigst af alt kunne samle op på synergieffekter.”
– Joakim Siefert, Indehaver af PhoneAlone
Baseret på det materiale, PhoneAlone havde i form af logo, billeder, tekst m.m. gik vi i gang med at designe en konverteringsvenlig hjemmeside, som afspejlede PhoneAlones produkter, og derfor skulle udstråle kvalitet og professionalitet. Da hjemmesiden var designet færdig, gik vi i gang med den digitale markedsføring, hvor vi fokuserede særligt på SEO og Google Ads.
I takt med at samarbejdet mellem PhoneAlone og Aveo har kørt, har vi justeret på PhoneAlones hjemmeside løbende for at opnå synergieffekt mellem resultater fra online markedsføring. Desuden har PhoneAlone en hosting og support-aftale hos Aveo, der gør, at hjemmesiden er oppe og hurtig hele døgnet rundt. PhoneAlone har altid adgang til supportere, hvis de har småændringer til hjemmesiden eller brug for hjælp til stort og småt rent teknisk.
Aveo har også hjulpet PhoneAlone med at skrive nogle knivskarpe tekster til hele deres hjemmeside, ligesom vi har taget billeder af deres produkter og hjulpet med opsætningen af deres produktblade. Det giver en rød tråd og en synergieffekt gennem hele PhoneAlones visuelle identitet og sikrer samtidig et homogent udtryk på hele hjemmesiden.