PhoneAlone

Sådan benyttede PhoneAlone synergi-effekter til at få online succes

Omsætning

300 %

Trafik via Google Ads

204 %

Trafik via Social Ads

563 %

Aveo stod for:

Firmanavn:

PhoneAlone

Kontaktperson:

Joakim Siefert – Partner & Sales Manager

Lokation:

Online

Størrelse:

To medarbejdere

Service/produkt:

Telefonbokse & mødebokse

Hjemmeside:

Hvem er PhoneAlone?

PhoneAlone producerer telefonbokse og mødebokse til at styrke arbejdsmiljø, arbejdsglæde og produktivitet hos virksomheder. PhoneAlone skaber de fortrolige rum, man har brug for i et åbent kontormiljø, ligesom boksene letter støjniveauet i ørene hos ansatte.
Bag PhoneAlone er far-søn-duoen Kim og Joakim Siefert, der sammen med deres team har gjort PhoneAlone til en værdsat og uundværlig del af mange arbejdspladser. Idéen til PhoneAlone kom i efteråret 2018, hvor Kim og Joakim selv stod overfor den udfordring, som så mange virksomheder har; støjniveauet i det åbne kontormiljø var altoverskyggende og udfordrede både medarbejderes koncentrationsevne og produktivitet i løbet af arbejdsdagen. Det besluttede de sig for at lave om på, og dermed var PhoneAlone født.

Gennemtestet kvalitetsprodukt og tid til at skalere salget med digital indsats

Da PhoneAlone kom til Aveo, var de en relativt ung virksomhed, der havde brugt over et år på at lave et godt produkt og derfor havde brug for en ny, flot hjemmeside til at vise deres kvalitetsrige telefonbokse frem og give potentielle kunder mulighed for at tage et kig på produkterne – og naturligvis lede op til at tage kontakt.
Aveos opgave var at tage PhoneAlone i hånden og hjælpe dem hele vejen rundt. Det gjaldt lige fra hjemmesiden, hvor man skulle kunne bestille telefonboksene og læse om deres koncept og tidligere cases, såvel som at påbegynde en indsats med digital markedsføring, så PhoneAlone kunne opnå deres mål om at sprede deres budskab og naturligvis sælge boksene.

Synergieffekt med hjemmesidedesign, digital markedsføring samt hosting og support i ét hus

For at komme bedst muligt fra start med PhoneAlone-samarbejdet besluttede vi at holde en workshop hos Aveo. Til workshoppen deltog en bred vifte af vores specialister; en grafiker, en webdesigner, en Social Specialist og en SEM Specialist.
Det var med formålet om at lægge det bedste fundament for den store strategi, der lå foran os i begyndelsen af samarbejdet. Det var også for at skabe en gunstig synergi mellem hjemmesiden og den efterfølgende digitale markedsføring med al viden samlet i ét hus.
”Jeg valgte Aveo til at eksekvere vores website og samtidig eksekvere vores marketingydelser, da jeg tror på værdien i, at alt viden er samlet i ét hus (…). Så har vi langt lettere kunne have rød tråd i det, vi laver, og vigtigst af alt kunne samle op på synergieffekter.”
– Joakim Siefert, Indehaver af PhoneAlone
Baseret på det materiale, PhoneAlone havde i form af logo, billeder, tekst m.m. gik vi i gang med at designe en konverteringsvenlig hjemmeside, som afspejlede PhoneAlones produkter, og derfor skulle udstråle kvalitet og professionalitet. Da hjemmesiden var designet færdig, gik vi i gang med den digitale markedsføring, hvor vi fokuserede særligt på SEO og Google Ads.
I takt med at samarbejdet mellem PhoneAlone og Aveo har kørt, har vi justeret på PhoneAlones hjemmeside løbende for at opnå synergieffekt mellem resultater fra online markedsføring. Desuden har PhoneAlone en hosting og support-aftale hos Aveo, der gør, at hjemmesiden er oppe og hurtig hele døgnet rundt. PhoneAlone har altid adgang til supportere, hvis de har småændringer til hjemmesiden eller brug for hjælp til stort og småt rent teknisk.
Aveo har også hjulpet PhoneAlone med at skrive nogle knivskarpe tekster til hele deres hjemmeside, ligesom vi har taget billeder af deres produkter og hjulpet med opsætningen af deres produktblade. Det giver en rød tråd og en synergieffekt gennem hele PhoneAlones visuelle identitet og sikrer samtidig et homogent udtryk på hele hjemmesiden.

Konverteringsoptimeret og professionel hjemmeside giver tredoblet omsætning

Resultatet af Aveos arbejde med PhoneAlone udmønter sig på flere forskellige områder. Men det største, og mest grundlæggende, udbytte viser sig gennem PhoneAlones omsætning, der er tredoblet, siden samarbejdet startede.
”Vi har fra året, hvor vi startede med Aveo til dags dato, et år efter, tredoblet vores omsætning”
– Joakim Siefert, Indehaver af PhoneAlone
PhoneAlone står tilbage med en platform, der designmæssigt har en rød tråd gennem hele hjemmesiden. Siden byder potentielle kunder velkommen og præsenterer PhoneAlones produkter på en overskuelig og professionel måde.
”Hos Aveo er der konkrete resultater, som bliver leveret, og det kan jeg se på bundlinjen i min egen virksomhed”
– Joakim Siefert, Indehaver af PhoneAlone
Hjemmesidens flotte og professionelle design gør, at Joakim, når han er i dialog med kunder, har gode forudsætninger for at øge salget. Både fordi hjemmesiden fungerer som en leadgenereringsplatform, da den er konverteringsoptimeret, og fordi hjemmesiden er brugervenlig og har et godt design, der tager godt imod den besøgende.

Det grafiske resultat

HEX:

#eb6211

CMYK:

235, 98, 17

RGB:

0, 58, 93, 8

HEX:

#2f4858

CMYK:

47, 72, 88

RGB:

47, 18, 0, 65

”Hos Aveo er der konkrete resultater, som bliver leveret, og det kan jeg se på bundlinjen i min egen virksomhed”

– Joakim Siefert, Indehaver af PhoneAlone