Når du ejer er en webshop, så er Google Ads altid en god ide. Google Ads kan sende din webshop og produkter opad på Google og tættere på dine potentielle kunders klik.
Med god SEO bliver du mere synlig på Google. Og det er alfa og omega, hvis du gerne vil have, at kunderne skal vælge din webshop frem for din konkurrents. Med SEO får du indskrevet de helt rigtige ord i dine tekster. De ord der gør, at din webshop kommer højere op på Google’s søgeliste.
Utrolig mange mennesker bevæger sig dagligt rundt på Facebook, også selvom de måske ikke vil stå ved det. Derfor er det helt oplagt, at dine produkter bliver vist for dem i forbindelse med eftermiddagens ’tur’ ned af Facebook væggen. Samtidig kan du med Facebook annoncering målrette dine annoncer meget specifikt mod den helt rette målgruppe.
Instagram annoncering minder i meget høj grad om Facebook annoncering – du kan specificere målgrupperne og ramme folk, der hvor de er. Instagram er et meget æstetisk medie, så hvis du har smukke produkter, billeder og videoer – så er det bare om at komme på Instagram.
Content er indhold. Det lyder måske ikke som en af de klassiske markedsføringsdiscipliner, men det er det. For teksten på din webshop er med til at afspejle din webshop – er den troværdig, professionel eller noget rod? Det er alt sammen afgørende for, om folk vil købe noget hos dig.